
B2C
Sådan satte vi skub i Toyotas delebilstjeneste, KINTO Mobility
Et testbaseret marketingsetup og målrettet indhold skabte markant flere brugere – til markant lavere pris pr. signup.

Løsningen
KINTO Mobility havde investeret bredt i kanaler – men manglede konkrete resultater. Vi testede os frem til en ny kanalstrategi med fokus på reelle konverteringer frem for kendskab. Snapchat blev droppet, TikTok opjusteret – og Meta og Google optimeret løbende. Med 73 skræddersyede Google-kampagner og én effektiv Meta-kampagne løftede vi antallet af nye brugere med 147 %, mens prisen pr. signup faldt med 21 %.
Vores tilgang
Vi koblede løbende produktion af content med struktureret kampagnetest på tværs af kanaler. Alt blev evalueret og forbedret måned for måned. Content med social proof og mikroinfluencers blev afgørende for performance – og indsigterne fra testarbejdet blev hurtigt omsat til næste produktionsrunde. Med tracking på hele kunderejsen og performance som kompas har vi gjort KINTOs marketing motor skarpere – og langt mere effektiv.
+96%
Ad spend
+147%
Antal nye brugere
-21%
Pris pr. ny bruger

“PL’s team undersøger altid mulighederne for at prøve noget nyt og anderledes, og deres strategi med konstant at forbedre det, der fungerer, passer perfekt sammen med KINTO. Teamet bevæger sig hurtigt og agilt og er altid klar til at hjælpe. Selvom der er en opgave udenfor scope, tænker de på forretningen som en helhed og ikke kun på den opgave, de er hyret til at udføre. Det er virkelig værdsat.”
Klar til at tage næste skridt?
Lad os tage en uforpligtende snak om dine mål, dine udfordringer – og hvordan vi kan hjælpe dig med at skabe vækst, der kan måles og mærkes.
Andre cases
Som vi har skabt mærkbare resultater for.
