Sådan hjalp vi Cosmo Laser med at få flere kunder i forretningen
Hvad skal der til, før danskerne tager laserbehandling til sig og gør et tabubelagt emne til hverdagssnak? Du kan vælge at informere, fortælle den gode historie, ramme modtageren med relevant information på det rette tidspunkt eller noget fjerde. Eller du kan vælge ikke at gøre noget. Cosmo Laser gjorde noget – i samarbejde med os.
Sektor
Skønhed og kosmetik
Hjemmeside
cosmolaser.dk
Om Cosmo Laser
Cosmo Laser er en klinik, der primært tilbyder behandlinger indenfor laser- og injektionsbehandling. De har mange forskellige produkter i sortimentet: Lige fra hårfjerning, aknebehandling, skin tightening og hud forfinelse til tatoveringsfjernelse, behandling af karsprængninger, botox og filler.
Et tabubelagt emne
I PL & Partners indledte vi et samarbejde med Cosmo Laser i 2017. For cirka fire år siden var laserbehandling mere tabubelagt, end hvad vi oplever i dag. Måske er det vores fortjeneste. Måske har tiderne bare ændret sig. Vi vælger at tro på begge dele.
“I forhold til sidste år har vi fået en vækst på 20 procent i hele forretningen. Det kommer af, at vi skaber leads: Vi markedsfører os og spreder budskabet til flere danskere.”
En målrettet indsats
Det betaler sig at betale for synlighed. Cosmo Laser oplevede, at antallet af besøgende steg med 260% alene på baggrund af en øget og mere målrettet indsats med betalt annoncering på Facebook og Instagram. Udover flere besøgende har Cosmo også oplevet en markant stigning i omsætningen – win win.
Ad spend
+45%
Besøgende
+260%
Konverteringer
+106%