Vores tilgang kan blive din fremgang
Det gode samarbejde går begge veje. Det er et parløb mellem annoncør og rådgiver, hvor begge løber uden bold og spiller hinanden gode. Vi er ikke bedre end vores evne til at samarbejde. Læs her, hvordan vi gør.
Du forventer noget af os. Vi forventer noget af dig.
Rådgivning starter og slutter med Client Service. Marketing er et parløb mellem rådgiver og annoncør. Vores fælles succes afhænger af vores evne til at arbejde sammen med dig: Det handler om, at vi er sammen om synlige resultater.
Derfor uddanner vi os konstant i at blive dygtigere konsulenter. På den måde mærker vi, at vores kunderelationer styrkes. Når kunderelationen styrkes, opnår samarbejdet ofte nye højder.
Kunden har ikke altid ret
Når du er kunde hos os, har du ikke automatisk ret. Vores erfaring er, at det har du heller ikke altid lyst til. Du har nemlig brug for en rådgiver, som udfordrer status quo og udvikler din digitale tilstedeværelse. Sådan har vi det bedst med at arbejde.
Derfor er alle specialister hos os uddannet i at tage beslutninger ud fra data og erfaring. Og ja, så hænder det da, at der også kommer en god idé eller to.
Feedback-fokuseret
Et samarbejde er først et samarbejde, når vi giver hinanden feedback. Hver måned beder vi dig vurdere på en skala fra 0-10: Hvordan tænker du, vores samarbejde går? Vi benytter os af NPS-metoden. Så tager det ikke mere end 30 sekunder for dig at svare. I år ligger vi på 9,3.
En høj og positiv NPS score er lige så fin som en lav og mindre positiv NPS score. Vi bruger nemlig NPS aktivt til at forbedre vores samarbejder. Det mener vi er til fordel for både os og dig.
“Den helt entydige opfattelse, jeg har af PL & Partners, det er simpelthen professionalisme, fordi jeg har ikke oplevet andet. I den periode vi har samarbejdet, der er det professionalisme, som har gennemskinnet det. Den holdning, der har været fra PL & Partners’ side fra stadie et til, hvor vi er nu. Dét er uundværligt.”
01
Forventninger
Vi er ikke altid den rette rådgiver for dig. Det sker tit, at vi fraråder en potentiel kunde at indlede et samarbejde med os, hvis ikke vi er et match. Ærlighed skaber gennemsigtighed. Det er bare sådan, at vi er opdraget.
02
Forarbejde
Vi sørger altid for at indsamle den nødvendige data. Vi gør vores forarbejde, før vi sætter ind og sætter i gang. Vi kigger på din virksomhed, dit marked, dit produkt og klarlægger muligheder og tiltag.
03
Planlægning
Vi lægger ikke asfalten, mens vi kører. Vi planlægger, fordi planlægning sikrer styring og fremdrift. Eftertænksomhed er en naturlig del af vores måde at arbejde på.
04
Opfølgning
Vi tænker på dig, uden du skal tænke på os. Vi arbejder i armslængde, men uden at mase os på. Vi deler løbende dine tal med dig, så du altid ved, hvordan det går, og hvor vi står.
05
Evaluering
Løbende evaluering gavner både dig og os. Tallene lyver ikke, men de kan aldrig stå alene. Vi kan ikke sige data uden at sige indsigt. Manglende indsigt giver altid uklar udsigt.
”Kigger vi over de sidste to til tre år, har vi næsten tidoblet vores omsætning online med bl.a. Facebook som en enormt vigtig driver.”
Michael Ewald Hansen
E-commerce director, LAKRIDS BY BÜLOW
Vi matcher ikke med alle.
Det perfekte match
Jo flere flueben, jo bedre et match
- Kender værdien af ekspertrådgivning
- Ønsker at udvikle sin marketingindsats
- Tænker langsigtet
- Vil have et team af dedikerede rådgivere
Et mindre godt match
Jo flere krydser, jo ringere et match
- Ønsker en standardløsning
- Ønsker kun den billigste løsning
- Tænker kortsigtet
- Ønsker ikke udvikling og udfordring