LinkedIn-annoncering
Stilling, erfaringsniveau, virksomhed, branche og fagområde. Med LinkedIn kan du opnå millimeterpræcis målretning af dine budskaber, så de rigtige mennesker får det rigtige budskab på det rigtige tidspunkt.
+50 betroede rådgivere
Nummer et til at skabe B2B-leads
Facebook, Instagram, Snapchat og Google. Det er fire kanaler, du kan bruge til at skabe B2B-leads. Du kan også bruge LinkedIn – en af de absolut bedste og mest effektive kanaler til at skabe B2B-leads. Der er ingen grund til at konkurrere med sjove videoer, personlige billeder, grupper eller noget fjerde. På LinkedIn kan du, helt naturligt, indgå i din målgruppes faglige hverdag.
“Vi ledte efter en samarbejdspartner, der var de bedste i Danmark. Og i PL & Partners har vi fundet en partner, som passer rigtig godt til de krav og os som forretning.”
Rasmus Carlsen
Millimeterpræcis målretning
Du vil gerne ramme nogen med en bestemt stilling, med et bestemt erfaringsniveau, i en bestemt virksomhed, indenfor en bestemt branche. På LinkedIn kan du ramme de rigtige mennesker med den rigtige baggrund. Eller du kan ekskludere de mennesker, du ikke kan gøre den største forskel for.
En mere præcis målretning kan betyde, at prisen for at få kunder er højere. Men en højere pris kan også betyde større sandsynlighed for at ramme de rigtige mennesker. LinkedIn skuffer sjældent på B2B-leads.
Ram din målgruppe i work mode
Når din målgruppe scroller derudaf på LinkedIn, sker det ofte i en professionel og arbejdsmæssig kontekst. De kigger hverken på kattevideoer eller lægger feriebilleder op. De er på udkig efter faglig sparring, fagligt indhold og faglig udvikling. Hvis du kan bidrage i denne sammenhæng, skal du i gang med annoncering på LinkedIn allerede i morgen.