Snapchat-annoncering
Vind nye markeder med Snapchat: De fleste tænker Google eller Facebook. De fleste bør også tænke Snapchat. Med Snapchat kan du ramme mere end hver tredje dansker.
+50 betroede rådgivere
Der har været lidt startvanskeligheder med annoncering på Snapchat. Men alle børnesygdommene er væk: Kanalen er klar til annoncører. Bedre tracking, bedre forståelse for målgruppe og bedre algoritme banker Snapchat ind på en shortliste over kanaler, du skal overveje i dit marketingmix.
“Vi ledte efter en samarbejdspartner, der var de bedste i Danmark. Og i PL & Partners har vi fundet en partner, som passer rigtig godt til de krav og os som forretning.”
Rasmus Carlsen
Det virker som et kedeligt og uinteressant salgsargument, men den er god nok. Sammenlignet med andre kanaler er priserne på Snapchat billige; ofte fem til ti gange billigere end Facebook. Du har alt at vinde og næsten intet at tabe. Prøv kanalen. Du kan starte med en brøkdel af dit marketingbudget, mærke efter og se resultaterne. Med de rigtige folk på de rigtige knapper vil du ikke fortryde det.
Det betyder ikke noget, om du er B2C, B2B, NGO eller noget helt fjerde; det er nemt at komme i gang med Snapchat. Salg, leadgen, awareness og branding. Det betyder heller ikke så meget. Har du et budskab, du gerne vil have ud? Har du en handling, du gerne vil have din målgruppe til at foretage sig? Så bør du være på Snapchat.