TikTok
Tap ind i en nuværende trend eller skab en ny: På TikTok bliver du en del af de unges univers. Indgå på lige fod med betalte budskaber, men nå længere ud for færre penge. Kom i gang med platformen med uforløst potentiale, mens du stadig kan komme først.
+50 betroede rådgivere
Vær ung med de unge
TikTok er en tidsrøver. Specielt for de yngre målgrupper. Millenials og Generation Z navigerer gennem TikToks univers, som var det deres egen baglomme. De kigger med, de engagerer sig og de bliver påvirket af, hvad andre lægger ud. Og de køber. Prøv, vurder, evaluér.
“Vi ledte efter en samarbejdspartner, der var de bedste i Danmark. Og i PL & Partners har vi fundet en partner, som passer rigtig godt til de krav og os som forretning.”
Rasmus Carlsen
Indgå i hverdagen
Har du været vant til at arbejde med andre marketingkanaler? På TikTok er du med til at bestemme spillereglerne. Tre ting, vi ved: Det skal helst ikke være for poleret. Det skal helst være ligetil. Og det skal passe ind i tidens trend. Dét, der var fedt i går, er sikkert ikke fedt i dag. Det kan være svært at navigere i. Det er helt fair. TikTok er ny, men du behøver ikke være grøn. Lad vores erfaring blive din erfaring.
Skil dig ud eller sig farvel
Ingen køber af brands: De køber af mennesker. Vis, hvem du er. Vis, hvordan du er anderledes. Vis, hvordan din ydelse eller produkt kan gøre hverdagen nemmere, sjovere eller mere praktisk. Skriv et nyt kapitel i din marketingbog med TikTok: Så har du en god chance for at spinde hø til guld.